دانستنی ها

بررسی برند اسنوا و محصولات محبوب آن

اسنوا یکی از برند های مطرح ایرانی بوده که در سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد و توسط مهندسان و کارشناسان ایرانی توانست به تولید داخلی یک جان تازه ببخشد. اسنوا سرواژه “ارکان ساختار نوین ایرانیان” بوده و یکی از زیر مجموعه های شرکت انتخاب الکترونیک است. محصولاتی که این برند نیز تولید می‌کند با ضمانت نامه شرکت انتخاب عرضه می‌شوند.

از ویژگی های مهمی که این برند را محبوب کرده همین ضمانت و خدمات پس از فروش است که همانطور که گفته شد توسط شرکت انتخاب الکترونیک به خوبی پشتیبانی می‌شود. قطعا خرید هرگونه لوازم برقی نیازمند یک خدمات قوی برای خدمات نصب و پس خرید آن است که اسنوا به خوبی این مسئولیت را انجام داده و همین یکی از دلایل محبوبیت آن در بین خریداران است.

بررسی برند اسنوا و محصولات محبوب آن

محصولات اسنوا ساخت کجاست؟

یکی از پرسش هایی که تقریبا همه افراد در هنگام خرید هر نوع وسیله ای مخصوصا برقی به آن توجه می‌کنند و برایشان پیش می‌آید، این است که ساخت کجا بوده؟ در هنگام خرید محصولات اسنوا نیز این سوال پیش می‌آید که این محصولات این برند ساخت کجا بوده؟ برند اسنوا برخی قطعاتش را به صورت اورجینال از کشور های کره و چین وارد می‌کند و در داخل مونتاژ می‌شود. این تعامل با کشور های تولید کننده خارجی باعث شده تا به مرور محصولات اسنوا به تکنولوژی های روز دنیا مجهز شوند. البته بعضی محصولات این شرکت مانند اجاق گاز ها و ماشین ظرفشویی ها به طور کامل ایرانی بوده و هیچگونه قطعه خارجی در ساخت آنها استفاده نشده.

محصولات محبوب اسنوا

اسنوا اوایل شروع کار خود اکثر محصولات خانه آشپزخانه را تولید می‌کرد اما در حال حاظر تولیدات این شرکت محدود به چند محصول شده که بر روی کیفیت آنها کار شده و توانسته اند محبوبیت زیادی را نیز در بین مشتریان کسب کنند. از جمله این محصولات با کیفیت و پر طرفدار تلویزیون های آن بوده که از نظر نوع مدل، کیفیت تصویر، تکنولوژی، صفحه نمایش و دیگر ویژگی هایی که دارند، دارای مدل های متفاوت هستند و با یکدیگر نیز تفاوت های زیادی دارند، قیمت این محصولات و همینطور قیمت تلویزیون هوشمند اسنوا نیز به تکنولوژی های به کار رفته در آن بستگی دارد.

انواع مختلفی از تلویزیون اسنوا در بازار موجود است که دارای قابلیت های متفاوتی هستند. برای مثال تلویزیون های تولیدی این شرکت در سه کیفیت تصویر HD،Full hd و 4K تولید می‌شوند که تلویزیون های HD محصولات معمولی و بدون رابط هوشمند بوده، تلوزیون های Full HD در دو دسته هوشمند و غیر هوشمند و محصولات 4K نیز به صورت هوشمند عرضه می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر نماینده رسمی برند اسنوا می‌باشد و محصولات این برند را با ضمانت نامه اصلی و شرکتی به فروشمی‌رساند. شما میتوانید برای خرید تلویزیون اسنوا و دیگر محصولات با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و پس از مشاوره، با توجه به سلیقه و بودجه خود، محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

ماشین لباسشویی های اسنوا

ماشین لباسشویی های اسنوا

یکی دیگر از محصولات محبوب و پر فروش این برند، ماشین های لباسشویی بوده که از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می‌برند. لباسشویی های اسنوا با قابلیت های متفاوت و در ظرفیت های 7، 8 و 9 کیلوگرم ساخته می‌شوند. محصولات پیشرفته اسنوا دارای موتور های دایرکت درایو بوده و معمولا برنامه های شستشوی آنها کامل و بالای 10 برنامه شستشو دارند. البته مدل های مختلفی از لباسشویی های اسنوا در بازار موجود است که قابلیت های آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. نوع مدل محصول و ویژگی هایی که در آن تعبیه شده تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ماشین لباسشویی اسنوا دارد.

اسنوا تمام تلاش خود را طی سال های گذشته کرده تا بتواند محصولات خود را به صورت قیمتی رقابتی به بازار عرضه کند و در همین راستا همه اقشار جامعه بتوانند این محصولات را خریداری کنند. در این بین فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر توانسته محصولات اسنوا مخصوصا لباسشویی های این برند را با پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. در کناز این قیمت های پایین محصولات اسنوا، امتیازاتی نیز مانند ارسال سریع، پرداخت در محل برای تهران و کرج، جشنواره های ماهانه و … نیز در نظر گرفته شده تا بتوان همواره رضایت مشتری را به خوبی جلب کند. برای خرید میتوانید با کارشناسان فروشگاه انتخاب سنتر تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا